.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیانت محض دولتی ها با تیمداری ورزشی؟!
در اثباتی دیگر از اصل موضوع ، در حالیکه حق بیمه کارگران پرداخت نشده ، حق الزحمه یکصد میلیونی ماساژور، استخر، هزینه سنگین جشن کریسمس و ... براحتی پرداخت می شود.
خیانت محض دولتی ها با تیمداری ورزشی؟!

شمال نیوز: شعبان وفایی نژاد - در حالی نهادها و سازمان ها از منابع مالی دولتی اقدام به تیمداری در لیگ ها می نمایند که کار دولت مردان تیمداری در لیگ های برتر ورزشی نیست!

 
این چه ظلم بزرگی در حق کارگران مظلوم است که حق و حقوق و مزایای قانونی آنها حذف و برای تیمداری ورزشی در لیگ ها هزینه می شود !

 
تشکیلات کارگری در همین مازندران وجود دارد که طی چند سال گذشته حتی یک ریال هم برای امورات فرهنگی و ورزشی کارگرانش هزینه نکرده است اما دهها میلیارد تومان به نام فعالیت های ورزشی به نام کارگران و به کام خدمت به مربیان و بازیکنان خارجی و غیربومی هزینه شده است.

 
در این ارتباط جالب و قابل تأمل است بدانیم برای رسیدن به این هدف ، مزایای قانونی کارگران، وعده های غذایی و بسیاری از منابع رفاهی کارکنان حذف تا منابع حاصل صرف اموری غیر شود!

 
البته حق نشناسی دست اندرکاران فنی و بازیکنان این تیم به همین جا بر نمی گردد ؛ علیرغم فرآیند سوئی که برای تأمین نیازهای مالی آنها بدان اشاره شد اما وقتی که به دستور سرمربی و بدنساز تیم از رستوران و هتل برایشان غذا تهیه و در اختیارشان گذاشته می شود همین بازیکنان در اظهاراتی سبک سرانه و به دور از ادب مدعی می شوند این غذاها را به سگ های منازل خودمان هم نمی دهیم !!!


در اثباتی دیگر از اصل موضوع ، در حالیکه حق بیمه کارگران پرداخت نشده ، حق الزحمه یکصد میلیونی ماساژور، استخر، هزینه سنگین جشن کریسمس و ... براحتی پرداخت می شود.

 
همین دستگاههای کارفرمایی کارگران خود را به نزدیک ترین امامزادگان شهرها به منظور تقویت روحیه معنوی آنها نمی برند اما برای سفرهای داخلی تیم های ورزشی به تهران و اصفهان و شیراز و مشهد ، هزینه های بی حساب و کتابی را در دستور کار دارند .

ما به کارگران عزیز و شریف خود حتی یک عدد بلوک و یک فرغون سیمان و یا قاشقی شن و ماسه برای احداث مسکن کمک نمی کنیم اما همین آقایان یک دستگاه آپارتمان هدیه می گیرند.

 
یادآوری می شود روزی در جلسه کارگروه ورزشی ، موضوع پرداخت جریمه توهین به داوران و سرپرست و بازیکنان یکی از حریفان تیم های ورزشی مورد بحث قرار گرفت و عنوان شد برای این منظور اعتبارات لازم وجود ندارد ؛ در اقدامی بحث برانگیز و قابل تأمل با دستور حذف اضافه کاری ها و تعطیل کاری کارگران، این منابع تأمین و پرداخت شد و در همین ارتباط رانندگان نگون بخت استیجاری نیز از این کسر حقوق بی بهره نبودند.

 

در تصدیق این گزارش باید اذعان داشت کارگران از حداقل امکانات ورزشی همچون کیف و کفش و لباس محرومند اما دستگاههای کارفرمایی با هزینه های میلیونی و فاکتورسازی های جعلی ، لباس های ورزشی خارجی را برای تیم های ورزشی تهیه و در اختیارشان می گذارند.

 

این دستگاه کارفرمایی چندین ماه حق و حقوق کارگران خود به بهانه نبود بودجه لازم پرداخت نمی کند اما اگر چند ساعت حق و حقوق بازیکنان این تیم ورزشی به تأخیر بیفتد دستور باخت های مصلحتی در مقابل حریفان صادر می شود و یا در افکار عمومی تخریب مدیران در دستور کار قرار می گیرد و مجری و گزارشگر صدا و سیما نیز حق الزحمه بگیران تیم بودند.

 

حالا قرار بر این است که اداره ، سازمان و نهاد مربوط به وظیفه قانونی خود عمل کند و اقدامات غیرقانونی در بحث پرداخت های مغایر با ضوابط قانونی را برچیند و نباید به دلیل رعایت قانون حرمتش توسط دست اندرکاران تیم ورزشی شکسته و تضییع شود.

 
طی یک سال گذشته یک تشکیلات اداری و اجرایی به اندازه یکصدسال هزینه کرده و باید شکرگذار و قدردان باشند نه اینکه تهدید کنند چرا این فصل کمک نکرده و لاغیر...

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.